Nya Ica Pärlan

Äntligen har nya Ica öppnat! (Kylen och skafferiet här hemma har sinat) Mamma och jag var en av hundratals köpsugna kunder som fick en ros vid entrén. Oj, så fin och kundvänlig butik! 
 
Ikväll har jag och Ulla varit i kyrkstugan:))
Cykeln har varit inne för reservdels byte på sportaffären idag. Tillverkaren hade skickat ett pm att någon viktig detalj till framgaffeln skulle bytas ut. När jag hämtade ut den hade killen servat den och bytt ut det sönderrostade styret. Oj, så fin hon blev!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Tack för en mysig kväll i din söta kyrkstuga, du har gjort så fint med lite nytt och ändå finns känslan av 40-50-tal kvar.

Svar: Åh, tack för de orden... Jag trivs verkligen med allt som rör kyrkstuga#historia#förfäder#
Anneli

2014-09-11 @ 09:58:48
Postat av: Yvonne

Nöjdare kyrkstugeägare får man leta efter, tror jag! Sett dina bilder från kyrkstugan, så fint!
Tänk att du fick en bild på syrran, bara det en prestation:-)!

Svar: Ja, skam den som ger sig! Inte lätt att vara kompis med mig...
Anneli

2014-09-12 @ 11:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0