Weekend i Sthm

Annica, Maud, Stina och mamma.
 
Helgen har jag tillbringat i huvudstaden:) delvis beroende på att kusin Annica fyller 40 och Stina har fyllt 35. På bilden har vi tagit kafferast efter att ha besökt Hallwyllska museèt.
Vi har shoppat och haft allmänt trevligt, och som vanligt blev det mycket mat och dryck:)
 
Lämnade tyvärr kvar min shopping påse i Mauds lägenhet:( Tur att post verket ännu finns kvar:)......
 
Ville inte parkera bilen på flygparkeringen, Sj skjutsade och hämtade mig. Lyxigt! Direkt vi kom hem åt vi tacos hos Anton o Lina. Ännu mera lyx-känsla!
 
Avslutade söndagkvällen med S medlemsmöte.
 
Nu är det arbetsmåndag, men jag tar det lite lugnt eftersom jag är förkyld.

Kommentarer
Postat av: Lina-mamma till Wilma & Wiola ❤

Att Eva å Maud är tvillingar vet vi ju men man börjar ju faktis undra om inte Stina å Annika också är de??? Grymt grymt lika :)

Svar: Jag håller med:)
Anneli

2014-11-17 @ 10:52:09
URL: http://www.liniz.blogg.se
Postat av: Lina-mamma till Wilma & Wiola ❤

Att Eva å Maud är tvillingar vet vi ju men man börjar ju faktis undra om inte Stina å Annika också är de??? Grymt grymt lika :)

Svar: Ja, det är flera som har sagt att de också är lika:)
Anneli

2014-11-17 @ 10:52:13
URL: http://www.liniz.blogg.se
Postat av: Ulla Ström

Barcelona och Stockholm, nästa storstad?

Svar: Det blir Luleå, med er:)
Anneli

2014-11-19 @ 17:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0