Tid för kaffetåren

Mina första kaffebesökare!
Mor och far har också varit här.
Nu är alla farmors möbler och övriga småsaker magasinerade i hennes förråd. Och jag har hämtat bord och stolar från ladan i Nybyn.
 
Nu ser man golvet i alla fall...
Ja, nu är det möblerat och den nyinköpta radion spelade radio rix för mig ikväll.
Det finns frågetecken kring eldstaden och murens skick. Om den kan användas eller ej. 
Men, nu kan jag vara här, luncha och fika med släkt och vänner, det är det viktigaste.
Man behöver ju inte göra allt på en gång.  
 
I garderoben fann jag också ett gammalt hyllplan som gjorts om till Fia med knuff.
Inga spelpjäser har hittats.
 
Väskan innehöll en fint i hopviken Ica kasse.
 
Kolla flugsmällaren..!
 
 
Wilma och Wiola åkte cykelkärra upp till kyrkstugan.
Ja, kyrkområdet är ju högsta platsen i centrala Älvsbyn. Anton trampade sig svettig upp till området, och kunde säkerligen låta hjulen rulla av sig själv hemåt igen.
 

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Åh va mysigt 😃 å vilka fina tjejer jag har ❤sötast i världen 😃

Svar: Ja, de är så fina!
Anneli

2014-05-22 @ 22:40:53
URL: http://Liniz.blogg.se
Postat av: Susanne lundberg

Mysigt i stugan å vilka söta fika gäster . Nu är vi grannar på havsbadet😀

Svar: Goda Grannar!
Anneli

2014-05-23 @ 06:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0