Sköna penseldrag...

Kaffe stund med pyssel, varje kväll i kyrkstugan.
 
 
Ett av fönstren är mot "solsidan"
Man ser verkligen var solens krafter kan torka ut och förgöra...
Enkelt att skrapa bort den lilla färg som fanns kvar.
Annat var det med ytterdörren som också grundats ikväll... men, nu är det bara fönstret på baksidan kvar att putsa.
Jätte rolig och sköön målning på vindpinade vackra brädor med anor.
 
Har fått ett av de vackraste smyckena i hela mitt liv! Ett armband av Wilma:)
 
Morgon sim två (2) gånger/ vecka.
Ja, nu har jag simmat "hela" våren. Det känns mycket bra. Kan knappt tro det. (Jag?)

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Armbandet var från wilma

Svar: Ja, det är så fint. (Skrev jag Wiola? kollar detta snarast..)
Anneli

2014-05-28 @ 23:28:38
URL: http://Liniz.blogg.se
Postat av: Susanne lundberg

Duktiga snälla Wilma 💕

Svar: Ja, armandet bär jag varje dag.
Anneli

2014-05-29 @ 09:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0