S-kvinnor påverkar skolan

S-kvinnor träffades i partilokalen på tisdagkväll.
Carina Sammeli, Luleå var inbjuden och för att tala om utvecklingen inom skolväsendet.
Riktigt intressant, och roligt för en som mig som inte är såå insatt i skolvärden.
 
Visst finns det några maträtter som man inte "gör" när man tex bara är två i hushållet..?
Blev sugen på tacos så här mitt i veckan.
Hela familjen bjöds in inklusive mor, far och Erik med pojkarna.
 
Hela bordets yta användes. Underbart:)
 
Snart sommar....
Tidningen från havsbadet levererades med PT i morse...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu längtar vi till havsbadet,Vi flyttar ju redan dit den 22 maj,för dottern ska bo i huset ca 1,5 månad tills dom kan flytta till deras nya hus. Hoppas bara på lite värme framöver. Det är bara att packa varma kläder som gäller.Ska bli kul att träffas/ kram Anita

Svar: Vi längtar också!!! Sommartidningen har levererats med PT... då känns det nära..! Ja, snart ses vi igen. Kram, Kram.
Anneli

2014-05-09 @ 14:22:10
Postat av: Anita

glömde att skriva vem jag är :-) men du vet nog !

Svar: Längtar också... har sommarkänslor fastän det är lite svalt därute:)
Anneli

2014-05-09 @ 14:23:26
Postat av: Gun

Å, vad jag längtar... Har varit och köpt mig lite sommar/strand kläder i dag! :)

Svar: Åh, lyckliga dej!
Anneli

2014-05-10 @ 22:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0