S besöker Älvsbyns företag

 
Idag har jag ägnat en heldag åt politiken!
Träff på morgonen i partlokalen.
 
Kommunchef Magnus Nordström informerade om Älvsbyn.
"Vi" vet ju redan allt, men det är en intressant påminnelse om vad vi har här inom kommungränsen och vad som är på gång...
 
Vi besökte kommunens unika visningsrum på Fluxen. (det enda i norra Sverige)
Hjälpmedel för handikappade, gamla och anhöriga.
Bilden visar ett mini förstoringsglas som ryms i plånboken.
 
www.varsam.se
eller googla på: hjälpmedel
 
Jag, Tomas Egmark (S ordförande) och Emilia Kyörö Kiruna, EU parlamentarliker.
 
Här besöker vi Polarbröd!
Oj, vad det har utvecklats sedan jag jobbade där. Kanske var det på stenåldern?
Helt fantastiskt!
Träffade flera bekanta.
 
googla på polarbröd
 
Till sist ett besök på All Mecan där jag berättade om våran affärside. Samt en provsittning i en stor Ecolog med ett Logmax 6000 aggregat.
 
 
Och så blev det kväll.. Anton och Lina bjöd på middag:)
Wiola med dockan
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Vi har i vår hjälpmedelsbutik mycket från varsam sortiment.
Boende Livet Ut . Sundsgatan 35 Piteå. 070-2813050

Svar: Bra! Fantastiskt att det finns nära till hands:)
Anneli

2014-05-13 @ 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0