Avslut Kåbdalis

Traktor City en levande och fartig skotervisning i backen.
Första parkett....
Sol och snöfall...
 
Ice bar
Cirkus konster med Emil som jonglerar och blåser eld!
 
"En Cykel på Köpet" avslutade After Ski säsongen.
Fantastiskt musik med ös!!!
Det gick inte att stå stilla:)
 
Tre rätters middag hos Gun & Micke:)
 
Ja, så var denna säsong över...
Kollade igenom plannern  i telefonen, ca 45 övernattningar har det blivit denna säsong. (2012/13 ca 55 övernattningar)
 
Kul så länge det varar...
Ja, nu lämnar man förgården med liggunderlag och snöskottar spadar...
... och parkerar den hemma på infarten i väntan på sommaren:)

Kommentarer
Postat av: Irma

Jag undrar vad jag hade för mig. Var det Micke som jag tillbad?

Svar: :)
Anneli

2014-05-05 @ 10:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0