Lyckad Paella Fest!

Fredagkväll hade Micke och Maria världens största paellfest#för#tältresande#vänner.
Fantastiskt rolig start på helgen!
Massor med folk, levande sjönsjungande musik, solsken och värme hela kvällen:))
 
För att justera husvagn med tält till Susanne behövs några driftiga karlar och lite materiella ting... Typ, bil för laddning av kompressor... som gav luft åt ett tomt däck. Ny ventil pg av detta... Rostlösare i sprayform till justering av stödben som inte ville flytta på sig. Mera brädor för att höja vagnen.
Allt föll till slut på plats och vagnen är i position.
 
 
Mamma och pappa kom på besök denna fina lördag!
Cykeltur
Mingel inför kvällens fest.
Och vilken show och partykväll det blev!!!
Vi fick ett jättebra bord med bästa läge!
Trerätters middagen var fantastisk.
Gott vatten.
Dansade tillsammans med de andra resten av natten.
Bla med Viktor som övernattar här med rallybussen.
Helt fantastikt!
Det här är ju kvällen som vi säsongare får ta del av helt gratis!
 
 
Söndagsfrukost på hotellet
 
 
 
Besökte Viktor i rallybussen. Det hade väl varit en trevlig stund om inte jag hittat mattan som jag saknat... Jag höll på att svimma... gammelfarmors retro 50-tals matta som ska ligga i kyrkstugan med de andra två..!!!!!!!!!!!!! Tog tillbaka den direkt och ska ge honom en annan oviktig matta från mitt lager:)
Karlar.... Sj menade att han bara gått in och tagit den översta.... Helt otroligt. Nu ska jag hämta grejor från hans hans rally garage... Det är ju bara det... det finns inget jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0