Ramverkstad

Idag fyller Anton 26 år.
Tänk vad tiden går...
 
Piteå BB 1988
 
 
Susanne bjöd på lunch idag och sedan fick jag alla hennes gamla läs brillor... Ja, något har hänt med min syn denna vinter... det alla talar om... och fort gick det...
 
 
Ikväll hade jag ramverkstad på köksbordet...
Kolla in på All poster.se
Tusentals bilder, man blir helt snurrig...
 
På plats!
 
 
Tyvärr, när jag arbetade som djupast stötte jag omkull Sj;s ljus lykta.. oj, oj, oj...
Limmade ihop den men den är egentligen helt förstörd. Nu ska han ställa den i tryggt förvar på pokal hyllan i garaget. Då limmet torkat.
 

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Men mini plutti snutt Anton :) han va en lång bäbis :) lika söt nu som då ! Trots 26års skillnad :) nämen behöver DU också glasögon??? Hihi men visst är de skönt när man ser?

Svar: Ja, man vill ju se allt vackert här i livet!
Anneli

2014-02-18 @ 22:19:57
URL: http://Liniz.blogg.se
Postat av: Ulla

Bra med flera läsglasögon, de har en förmåga att försvinna. Staffan får väl enkelt vinna fler ljuslyktor, det är ju bättre än pokaler!

Svar: Nu ska jag bara lära mig att använda dem...
Anneli

2014-02-21 @ 10:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0