Promenadvänliga februari

Snabbvisit med Susanne E till Piteås fina shopping stad.
(Tisdag)
 
Tisdagslunch på Ekbergs i Älvsbyn. En blandsallad som har allt! Bröden dessutom varma...
(Får trots allt kalla kårar inne på den sterila gamla järnvägsstationen, Där satt jag varje söndag under två års tid och inväntade tåget för en så där 32 år sedan...!)
 
Kvällspyssel som ska tillhöra denna glas ljustake...
Kontorsteknik har det mesta... Långa "piprensare" tex
Prövade också att vrida ihop en liten galge till barbiedockans kavaj. Men, då måste jag nog öva lite till:)
Eftersom Sj är på kurs hela veckan bjöd jag in mig själv på onsdagsmiddag hos mor o far. De serverade en av mina älsklingsrätter: Kålpudding med rödbetor. Mums.
Fantastiskt avslut på onsdagskvällen... Företagarnas  Årsmöte.
Seriöst... det är roliga och bra möten!

Kommentarer
Postat av: Stina

Men herregud... det ser ut som att pappa druckit en öl och smullit av på soffan...... Huvvaligen.

Svar: Vila efter maten, bara:)
Anneli

2014-03-07 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0