Boll & matta

Syrran har inspirerat mig...
Detta är dagen inköp...
Tanken är att jag inte bara ska sitta i fåtöljen under en filt o kolla på televisionens skrala utbud.
Nej nu ska aktivera mig lite. Sträcka och tänja. Arbeta med bollens alla funktioner... 
Ett komplement till dagliga promenader.
 
Det finns ju risker med träningsgrejor som man köper. Jag tror de allra flesta har nån oanvänd pryl i garderoben. Eller hur?
"Risken" är ju att prylarna ligger kvar i lådan, helt oanvända. Kanske något att spara till kommande arvingar som kan ta med grejorna till Antikrundan en vacker dag...
Den häftiga rockringen som jag införskaffade under Noliamässan 2012 hänger kvar i Nybyn på sin krok. Troligen har den blivit oval på grund av tidens gång. (Jag använde den några ggr, men den gav mig blåmärken och kroppen ömmade i dagar efteråt.)
 
 
Visst kan jag som farmor koka Mormors apelsinsaft?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0