Möten, information och omdöme

 
Första måndagen i december = Härligt glöggmingel med ortens S kvinnor! Trevlig och berikande kväll med mycket politik:)
 
 
 
Veckans andra morgonsim... ja, jag har fortfarande inte fattat att jag ids göra denna form av motion...
 
 
 
Se och begrunda årets gran i Nybyn..! Ståtlig och grann likt en koldolme tronar den på gamla skolgården. Den ser helt underbar ut på långt håll... Den kompletta belysningen hänger i fina linjer så långt den kan. Här ska den stå och trona, låta trafikanterna lätta på gasen och bli skådad resten av vintern.
Den får 3,5 av fem möjliga stjärnor av mig. Egentligen bara värd en två, men eftersom Sj har skänkt den från sin mark så gillar jag den. Granen har ju inte fått någon egentlig skötsel. Dock saknas toppen på granen, men har ersatts av en låång stång att fästa stjärnan på:)))
 
 
Tisdag Polar Hotell: Workshop Företagsutveckling.
Intressant. Del 1 av 4.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0