Mera lucia...

 
Wiola bjöd, måndag morgon, på lucia firande  med filmvisning på sitt dagis! Oj, så söta alla de små är:)) Sen visade hon mig runt bland alla lekrum:) Kaffe o fika stund:)
 
 
 
 
Vistträsk EFS en måndag kväll... Ja, vad gör man inte för att få se ett lucia tåg i sin barndoms byggd? I dennalokal gick jag 2an ( Skolan var under ombyggnation) piano lektoner, en gång/ vecka ( då slapp man ordinarie lektion))) samt söndagskola (träffa kompisar och sjunga) på just söndagar. Naturligtvis känns lokalen lite nättare än när man var liten.
 
 
Alex var tomte i årets lucia tåg på Vistträsk skola (åk nollan-trean) De sjöng vackert.. sen blev det kaffe med dopp:)  Nästan 3,5 decennier sen sist:))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fina dom är mina småtjejer ❤ kul att du ville följa på båda tjejernas lucia 😃

Svar: Helmysigt... Det är det finaste lucia minnen jag har:))
Anneli

2014-12-16 @ 21:04:03
Postat av: Lina-mamma till Wilma och Wiola

Förra kommentaren var från mig.. Mitt namn kom inte me :)

Svar: :)
Anneli

2014-12-16 @ 21:04:50
Postat av: Anonym

Synd Att jag inte kunde komma på Wiolas lucia / Susanne

Svar: :)
Anneli

2014-12-17 @ 15:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0