Rally liv på Högheden

I helgen är jag med rally teamet på Högheden här i Älvsbyn. 
Här sitter vi och äter ny grillat kött.
Vistelsen inkluderar övernattning i bussen med frukost:)
 
Fint besök!
 
Annorlunda styrelse möte med Företagarna....
Vi lagade maten tillsammans och sedan åt vi på deras mysiga glas veranda med utsikt över älven.
Cyklade hem mitt i natten i mörkret. Underbart att bo i Älvsbyn!!!!
 
 
 
Åhhh, idag fredag har det hänt....Vattenfall har skickat en sommarjobbare som har målat över klottret! Nu känns det som om min utsikt från köksfönstret är ännu bättre!!!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Så skönt, istället kan du se på min vackra merca, årgång -85.

Svar: Jag tittar ofta på den...
Anneli

2014-08-18 @ 17:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0