Glad av Nya Toner:))

Nu äntligen -  Nya Toner-  körsången, har kommit igång. Och jag med!
En och en halv timme... kändes som några minuter....Fantastiskt roligt att sjunga tillsammans!
 
Sista torsdagen i månaden= kvällsöppet. Shoppade loss med Ulla. En riktigt trevlig kväll. Vi var bland de sista som traskade nedför Storgatan vid stängning;) Fikade på Centrum.
 
Trevlig lunch bjudning med kusiner och fastrar.
Bäst att passa på innan vintern vandrar in...
 
 
 
Tisdag em besökte jag Jeanettes arbetsplats; Loppis Huset i Boden!
Oj så mycket grejor, oj så mycket skrot det finns...
 
 
 
 
Men, en fin dock teater fyndade jag för en billig penning...
Nu har jag lite kvälls pyssel med docktillverkning...
 
Eftermiddags kaffe med Sj ( i måndags kanske... dagarna går o går..)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0