Turkiet torsdag

Sky bar på taket har självservering.
Men här går det bara att vara efter 17,00 tiden eftersom det är så hett.
 
 
Utsikt från Soltaket. Ja, det är inte många steg ned till havet. Hotellet har egna solstolar där också. Gratis.
Byggnaden till höger (strax ovanför räcket) är stället vi besökt nästan varje kväll med den goda servicen och bra musiken.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tyvärr har jag under senaste dygnet drabbats av migrän/solsting. Fruktansvärda smärtor i huvudet och ner mot nacken gör att man vill undvika solljus, ljud och värme. Känns inte kul att ligga på rummet med fördragna gardiner. Man vill ju ta vara på resans alla dagar :( 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Aj då, stackars dig!Drick mkt vatten, ta på solhatt. Det är väldigt jobbigt då man får så ont i huvudet. Hoppas på att du kurerar dig snabbt!

Svar: I veckan har jag bara legat under parasollet. Aldrig solat. Övrigt suttit i skuggan. Solen är ändå svår att undvika. Måste ju gå omkring lite i alla fall. Men nu är det bra. Skruvstädet som huvudet fastnat i har jag grävt ned här.
Anneli

2013-09-06 @ 13:35:52
Postat av: Yvonne

Oj, är det nån i sällskapet som har Resorb, vätsketabletter alltså. Hoppas det går över nu på en gång! Kram.

Svar: Anita hade Resorb mm. Nu är jag utvilad och kurerad.
Anneli

2013-09-06 @ 15:23:03
Postat av: Susanne lundberg

Oj , tråkigt krya på dej

Svar: Jag var dålig i ett dygn. Inte kul med så dyrbara dagar. Men nu har det ljusnat.
Anneli

2013-09-06 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0