Upptakts helg till vinter campingen

Äntligen var det dags... uppdragarhelg i Kåbdalis....
 
Har jobbat lite på baksidan.... oj vad ogräs och sly som gottat sig i gruset.
Ingen snö i backen...
 
 
Ola och Company spelade lördag på After Ski och senare på kvällen... Dom var helt fantastiska!!!
 
Helgens buffe middag (med trevliga bordskamrater) var jätte god. Dock smakade jag inte hjärta eller griskind... nej, så hungrig var jag inte.
En av årets nyheter är att Dj Emil spelar varje fredag...
Dansade, dansade och dansade... oj, så roligt...
 
Kaffe maskinen följer med...
Lördag kväll skålade med champagne i glasen för Viktor och rally teamets skull... Han tog silver i rally cross SM 2013.
Alltså näst bäste svenske rally föraren. Men i mina ögon är han nummer Ett.  Den bäste.
 
Idag har jag hämtat ut tapetrullen, den sista länken för att köket ska se klart ut...
Men ännu återstår en hel del småsaker innan huset är helt klart.
 

Kommentarer
Postat av: Gun

Grattis till Viktor!
Så roligt att det går så bra för honom :)
Jo, det var rejält med sly, vi ska upp innan snön lägger sig och fixa lite på baksidan...

Ha det gott!

Svar: Ja, jobba hårt.
Anneli

2013-10-10 @ 09:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0