Hemma i vårat Älvsbyhus

Husnumret på plats...
www.fasadsiffra.se
Markiserna är levererade med motor som körs manuellt med dosa från insidan.
Mycket ute jobb kvar till sommaren... glad att det kommit lite snö.
 
Äntligen är centraldammsugaren monterad.
Inköpt på Älvsby El. Den kostade hälften än vad vi betalade för 25 år sedan.
 
 
 
 
 
Mosaik från Gårdings i Älvsbyn.
 
 
 
 
 
 
"Skeppargolv" med vita väggar.
Bohlins från Vistträsk har levererat och gjort all mattläggning i huset.
 
Har inköpt mitt livs första torktumlare. Insåg redan efter någon vecka i huset att det inte finns något utrymme i huset att hänga tvätten.
Mycket nöjd..! Hur klarade jag mig tidigare? Swish så är kläderna tillbaka i garderoben igen.
 

 
Fredagkväll hyrde jag in mig i "rallygaraget".
Sofflocket skulle buntas med  tyg från Floristen. Oj, så roligt.... som förr i tiden...
 
Sj är ju i rally garaget varje ledig stund. Planerar att köra några tävlingar i vinter.
Viktor har mycket jobb kvar...

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Blev SJ nöjd med soffan ? :)

Svar: Han säger att han är mycket nöjd... även med utsikten.
Anneli

2013-11-16 @ 10:20:36
URL: http://Liniz.blogg.se
Postat av: Anonym

Herregud , dammsuger Staffan ???? Väluppfostrad ! Hur lyckades du med det , måste gå kurs hos dej ;)))))(((

Svar: Ibland händer det...
Anneli

2013-11-16 @ 13:49:32
Postat av: Yvonne

Ni har ju fått det så fint så jag börjar undra var vi ska flytta vårt hus för att få göra en sån där extreme home make over!

Svar: Ja, men nu har det stagnerat... så kommer det att vara tills vi åker till slutstationen.
Anneli

2013-11-16 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0