Weekend i huvudstaden

I helgen har mamma, jag och syrran träffats hos Maud nere i Danderyd. Vi har haft jätte fina dagar tillsammans. Stina och jag riktade in oss på shoppingens vårnyheter och ladyserna spenderade dagarna på stora loppisar och Myrornas.
Tvillingarna Maud och Eva, födda på Arvidsjaurs BB för länge sedan. Maud är nr ett. Direkt efter grundskolan flyttade de ner söderut för att jobba. Vid en av "hemresorna" norrut träffade Eva, min mor, rörmockaren Roland och det sa klick... eller... ja efter det föddes jag...
Vi försöker äta nyttigt när vi träffas. Alla har vi något extra hekto, väl dolt någonstans på kroppen... Här har syrran gjort fruktsallad med vispgrädde till efterrätt. Gott.
Morgonmys... Ja, vi har inte gått ut förrän mitt på dagen...
Snabbtåg till Arlanda. Snabbt och smidigt.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Snabbtåget har jag också åkt så det förstår jag.
Men väl dolt på kroppen?? Är du säker på det ?? Kan jag få några tips, haha.

2013-02-01 @ 13:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0