Kall onsdag

Mamma kom körande med sin lilla blott 2-åriga Toyota. Hon kommer förbi på jobbet någon gång per vecka då hon kör hem från sitt jobb. Och så byter vi veckotidningar. Och dricker kaffe. Idag har jag varit ute i 25 gradig kyla och fotat...
Golf - Das Auto, min nya lilla röda. (På nittiotalet lovade jag mig själv att undvika framtida inköp av bilar som lackerats röda. Det grundade sig på att jag hade ägt några gamla Volvo modeller som vartefter åren gick bleknade) (och rostade)
Henriks Volvo Ec 210.
Aktuell rapport från bygget i Viktors rallybuss... Han har konstruerat o byggt två våningsängar och monterat ett litet Ikea kök. Den fasta möbleringen med bord och stolar står klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0