Före och efter

Solen har visat sig från sin bästa sida idag!!! Den lurade ut oss på en söndagspromenad, trots att det var -20 grader. För första gången på flera år är jag inte helt klädd i svart när jag är ute. Nya Helenas med Stil har många nyheter i butiken.
Barnen och co kom på middag. Lina hade med sig hemgjorda semlor. Trevlig eftermiddag med alla samlade.
När jag sitter i mysfotöljen och kollar på Tv, har jag dessa lampor i samma synfält... Jag måste ha varit i en formsvacka när jag valde den modellen (eller så var de billiga..?) Vita och stilrena, javisst. Men jag insåg ganska snabbt att skärmarna var lite för korta...
Köpte någon meter med "bollfrans" på en pysselaffär nere i huvudstaden. Plockade fram limpennan och fogade ihop A och B.
Frågade Sj vad han tyckte om den nya vyn... Han undrade vad han skulle titta på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0