Middag med havsutsikt

Surströmming vid havet...
Ja, det vet helt underbart gott!!! Och trevligt..!
 
Åh, så gott... vi satt länge och åt... Helt vindstilla...
Turistsäsongen har nu mojnat av lite... så det känns lite lugnare med trafiken...
Trevligt med Goda Grannar!
Irma och jag handlade på Coop i Munksund (jag låtsades att det stog Ica på dörren, men sen då jag tittade på kvittot så såg jag sanningen i vitögat: Konsum...)
 
Ja, nu har jag helt fri havsutsikt igen... Hela juli har det varit fullsatt med semesterfirare...
En jättefin eftermiddag och kväll som avslutades med natt mingel i tältet och dans inne på puben.
 
Underbar After Beach med Norrköpings killen Jakob Jardeland.
Helt oplanerat kom Mats o Susanne och Kurt o Yvonne.
Man blir riktigt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0