Kök som kök

Fotar vid ytterdörren...
Här håller det nya U-köket på att formas...
Ikea köket kommer snart...
 
Fredag kväll... och jag kände för att vara i garaget...
Jag har fått svägerskan Mari`s gamla bords underrede som jag ska försköna med lite färg. Har beställt en jäätte stoor skiva i "Perstorps typ"  att lägga på...
Detta finns ju bara i mitt huvud. Kan bara föreställa mig hur det ska se ut. Det blir bra.  
 
 
Wilma kan spela gitarr...
Nyfikna Wiola sorterar tacoskal...
Vi blev bjudna på Taco middag mitt i veckan!!! oj, så gott att äta mat som någon annan tillrett.
 
Hösten första kvinnliga S-möte.
Glada kvinnor åt sur strömming. Mums!
 
Morgon mys med "Ring så spelar vi" och en sprakande värmande eld.
Förhoppningsvis den sista lördagen i detta kök. Oj, vad jag längtar Hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0