Kroatien dag 6


En riktigt varm och härlig dag har det varit idag.
 

Hotellet har verkligen sköna solstolar. Det "blåa" man sitter på är en elastisk väv av plast.
 

Några steg från hotellet åt vi lunch. Två lunch med öl, 113 kona=ca 125 kr. Billigt.
 Fin utsikt, mycket att titta på. Här går det omkring säljare på stranden och säljer bla majs kolvar och pizza slize. Många hyr solstolar och ligger efter strandremsan och njuter.
 
 

Temp i skuggan ca 25 grader. I solen över 30gr. Varmt vatten i poolen.
 

Kvällsmys på balkongen med Lasse, Brage Ulla och Anna.
 

Jag och Anna.
 
Ja, så var denna semester över. Vi skulle kunna tänka oss att åka hit igen.

Kommentarer
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Åh va härligt med sol å bad !! Avundsjuk !! :)

2012-09-07 @ 18:27:12
URL: http://liniz.blogg.se
Postat av: Anonym

Så mysigt ni verkar ha haft det under er vecka i Kroatien. vilka fina bilder du har delat med dej. Kramen!

2012-09-07 @ 20:38:10
Postat av: Yvonne

Glömde mitt namn i min kommentar, jag vill inte vara Anonym. Kramen igen.

2012-09-07 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0