Kroatien dag 1


Jag och Ulla badar i hotellets saltvatten pool. Varmt och härligt!  Men, lite svårt att simma eftersom rumpan bara flyter upp.
 

Vi har 25 m ner till Adriatiska havet. (hotellet i bakgrunden) Det är så varmt i vattnet att till och med Staffan badar.
 

Vi har tilldelats ett jättefint hotellrum som innefattar en stor underbar terass.
 

Terassen är vinklad. Det här är utsikten mot berget.

På resebyråns välkomstmöte fanns Anna och Lasse från Älvsbyn. Vi åt lunch på en av alla restauranger efter strandpromenaden (flera kilometer lång).
 

Utsikt från den sköna solsängen nere vid poolen. Temperaturen är ca 28 grader i skuggan, dagtid. Varmt och skönt altså. Ja, riktigt underbart härligt!
 
Hotell Meteor erbjuder även kvällsunderhållning, levande musik i olika former. Ikväll var det tema soft styrdans.
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne o Kurt

Är det inte jobbigt när det är så varmt? Här har vi 12 grader och då behöver man ju ingen deodorant. Skönt att få dra på långkallingarna på morgon! Nä, egentligen är vi jätteavundsjuka! Vilken balkong! 25 meter till havet! Kram till er alla!

2012-09-03 @ 16:44:14
Postat av: Syrran

Gud vad ni verkar ha det bra!! Jag blir riktigt avundsjuk. Det verkar som att ni har hittat drömhotellet. Kul att du lägger ut bilder.

Jag och Ella ligger sjuka, inte så roligt... Men, men, jag försöker hålla ångan uppe :)

2012-09-03 @ 19:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0