Förtroendemannautbildning


I dagarna tre är jag på Kämpastens kursgård i Sigtuna.
 
Sedan årskiftet är jag styrelseledamot i Älvsbyns förening. Jätteroligt att vara med och påverka!!! Vi har möten en gång i månaden på Trescorona.
 
Kursdagen har varit intressant. Det började med att jag ställde väckarklockan på 04,00 för att hinna med morgonflyget till Arlanda.. Men, det visade sig att mitt huvud ville igång redan vid 02 tiden. Ja, blir så arg!!!  Visst är jag morgon pigg, men men, Varje sovtimme på morgonen är ju viktig, speciellt då man vet att dagen blr intensiv .
 
Utbildningen är till för oss nybörjare.  Över femtio deltagare från över fyrtiofem kommuner. Företagare i alla kategorier.  Vi sitter ju egentligen i samma båt och ror åt samma håll. Det är bara det att det oftast är i motvind.
 
Nåja, nog om detta.
 
Arbetsveckan vid skrivbordet har varit intensiv, med långa dagar. Arbetar just nu med bokslutet för år 8. Tänk så fort det går!
Trots allt hann jag på tisdagskvällen med ett besök till Vidsel på ljusparty. Orsaken till att jag går på homepartyförsäljning är ju att man träffar bekanta och nya människor. Stimulerande.
 
Ja, nu är sitter jag på hotellrummet här på Kämpastens kursgård i Sigtuna. En ny kursdag nalkas. Den börjar med frukost.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0