All Mecan med former

Högheden - Motorstadion Älvsbyn
Under onsdagen  hade en deligation från beslutsfattarna inom rallysport Sverige bjudits in till Högheden.
Det är mycket på gång.
All Mecan bjöd på en typisk norrbottnisk lunch med kaffe och kaka.
Vi har sponsrat med en skylt på en av banans skarpa kurvor. Vid tävling, när det händer saker just kring det området där skylten står, säger speakern skylten  och chaufförens namn. Det ger företaget reklam.
www.hogheden.se
 
Taco middag.
De googlade på "Lavergruvan" och kollade Bolidens hemsida... Mycket interessant.
 
www.boliden.se  
 
Wilma hjälper mig att sortera mina halsband.
 
Bus på golvet.
Det är mycket länge sedan jag kunde ligga  på rygg och dra upp foten till ansiktet. Eller har jag någonsin kunnat det? Detta ska inte kontrolleras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0