Kvällspyssel i lägenhet

Svärmor har just skrivit på hyresavtalet för sin nya lägenhet i Älvsbyn. Nästa vecka ska hon flytta till en jätte fin etta på Storgatan. Lyckliga henne som får bo i centrala Älvsbyn!!!
På kvällarna är jag och pysslar lite med gardiner och annat.
För första gången STÅR jag och syr. Det var inga problem. Men det är klart... skulle jag stå på ett ben en hel dag skulle jag inte vara så nöjd....
 
Nu har jag letat i telefonen efter bilderna jag tagit igår. Konstaterar nu att det inga blev. Denna teknik...
Laila och jag åkte till Pite på eftermiddagen. Bla besökte vi nya Åhlens och Rusta. (tänk dig en bild på oss i en affär.) På stan mötte vi Mormor Susanne med Lina och tjejerna. Vi drack kaffe på Waynes. (tänk dig en bild då vi sitter tillsammans och fikar.)
 
Syjunta hos Lena i hennes fina hem på tisdagkväll.
 
På torsdag gick jag med Maria på tjejkväll i Älvsbyn. Vi fikade på Cafe Centrum som hade kvällsöppet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0