Vädret; varmt för årstiden

Lördagsmorgon i Kåbdalis.
Nytt för honom i  år är förgården han köpt av Börje.
Sj och jag gick över till Henriks husvagn. De skulle åka vidare till Öhman Skogs 10-års jubileunsfest på Lule Hockey. Jag var också inbjuden, men jag var inte så sugen på den tillställningen.
 
Denna gång övernattade vi bara en natt i husvagnen. Brorsan hade slagit på värmen, så det var varmt och skönt när vi kom dit.
 
Så här såg det ut på lördagen dagen när jag kom hem. Viktor mekar med rallybilen...
Vi åt lunch tillsammans.
 

Kommentarer
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Ååå vilket fint hjärta ni satt upp på förgården :)

2012-11-18 @ 22:56:27
URL: http://liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0