Kan inte räkna till hur många gånger jag sagt "hej" idag..!

I morse var jag inbjuden av Gunilla till Statt i Piteå på frukostmöte. Kul med nätverk mellan företagen i området.
www.bni.nu 
Och faktiskt, det var flera personer jag känner och kunde samspråka med.
 
Ikväll har jag, Lina och Susanne varit till Nystrands byagård. Tretton säljare visade sina produkter. Här står Maria och säljer www.perfecthome.se Massor med besökare. Mycket att titta på. Ont om p-platser, så jag ställde mig på vägen... Trevlig kväll med kaffe och fika försäljning. Träffade några släktingar och hejade på många till.

Kommentarer
Postat av: Ulla Ström

Glömde bort detta, synd!

2012-11-15 @ 10:10:22
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Tack för presenten :)

2012-11-21 @ 22:19:22
URL: http://liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0