Hitta rätt verktyg

Utbildningsledare Kerstin Hofgren har visat oss verktyg för att kunna leda och styra en verksamhet.
 
Det här har varit en lärorik kurs med många aha upplevelser. Många funktioner har jag redan satt i bruk och fler råd och anvisningar har jag med mig i portföljen till jobbet.  
 
Jag satte betyg 10 av tio när jag gjorde utvärderingen. =mkt nöjd.
 
Det enklaste vore ju att gå in i en järnaffär och inhandla några handverktyg, typ ett stämjärn och en slägga. Men sådana verktyg ska ju användas till att tämja döda ting som trä o metall.
 
Nej, naturligtvis..  Verktygen som ska användas av människor i ledande positioner är ord som följs av handling.
 
 
Syrran har skickat en bild på Ella och hennes nya skrivbord.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0