Hälsa och Träning

Jag har inte påbörjat något nytt liv. Men det ska bara justeras lite...
Har varit på Elaines gympa kväll i Nystrand. Det var två år sedan sist och timmen jag var där och stånkade var gräslig. Det är mycket mysigare i Tv soffan under filten.
 
Jag har betalat träningspassen i förskott. Fram till jul ska jag dit en gång i veckan. Kommer man inte så ringer hon... Det går altså inte att smita undan. Men, trots allt, det var ett bra pass.  
www.123minsida.se/halsaotraning
 
Jag har besökt svärmor som ligger inne för observation på lasarettet. Att få lunghinneinflamation vid en så mogen ålder är mycket påfrestande för hennes kropp. Det blev kaffe och pratstund.
 
I eftermiddag har jag varit på veckans coaching samtal. Carina är jätte duktig som åhörare och vägledare. www.ageracoaching.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0