Slut på blogg semestern


Nu är jag tillbaka i cybervärlden igen.
Önskar mig själv välkommen åter.
Som ni alla vet har våren "försenats" med tre veckor.
Snön har precis försvunnit från gräsmattan här hemma.

Visst är det bra att man kan tala om vädret för att leda bort uppmärksamheten från mig.


Förra veckan var jag på Hotell Storforsen, lunch till lunch.


Ida och Maria representerade Floristen.
Dagarna under konferensen handlade om att vara ledare.
Mycket lärorika och roliga dagar.



Fredag kväll var det grill middag hos brorsan o Maria på västermalm.



Tre änglar.


Kommentarer
Postat av: Lina- Mamma till Wilma & Wiola <3

Snygga killar längst ner :)

2012-05-17 @ 18:45:25
URL: http://liniz.blogg.se/
Postat av: Stina

Önskar jag var där... Kul att du är tillbaka och bloggar igen. Jag vill se massor av bilder från helgen.

2012-05-18 @ 22:46:23
URL: http://stinasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0