Pingst fredag


Nu är det högtiden Pingst. Minns inte riktigt vad just den högtiden innebar. För mig är det en vanlig helg. Jag har åkt ut mot kusten och just nu ser jag havet.
 I eftermiddag har jag monterat ihop en komplisserad grill, inköpt på OK i Älvsbyn. Oj, oj, oj... och sen var det för få muttrar... Nu är det upp till den att bevisa att den kan grilla goda grönsaker och kött.
Nu är min special gjorda lampa klar att belysa matbordet.

En egen konstruerad lampa med en stomme (krans) från Ikea. Renhornen har jag köpt från en släkting i Arvidsjaur. Små fällhorn plockade på marken. De har jag sen sprayat vita och monterat fast på lampan. 



 

Kommentarer
Postat av: laila

Nej inte bara fällhorn. Lampan blev fin

2012-05-27 @ 11:49:39
Postat av: Gunnel Åkerlund

Snygg lampa! En sån har inte Lena.....

2012-05-27 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0