Euroforisk Pingstlördag



Nytt för i år är passerkort som gäller i service husen.
Av grannen Eva fick  jag två "senilsnören" att stoppa korten i. Det underlättar att man kan hänga den runt halsen då man promenerar iväg till stationen.



En vy från baksidan ut mot havet.
Klockan är vid 20,00 tiden.



Här är grannarna som hjälpt mig att resa tältet. Mitt liv här skulle vara helt omöjligt utam dem.
De är underbara och fantastiska människor.
Tillsammans grillade vi kött och grönsaker som vi åt inne hos mig.
Det nya bordet fungerar bra när man är många.
Tyvärr hade jag glömt dynorna till stolarna där hemma så vi satt på filtar.
Solen sken även under kvällen men det var inte såå varmt därute som men kan tro. Men det är ju bara maj månad.



Här har jag försökt att återskapa den snygga blomuppsättningen jag köpte från Florsiten i fjol.
Pelargonier och något annat vitt...
Hoppas de överlever. Det är ju inte lätt att vara en blomma i mina ägor.

Natten avslutades med tonerna av fantastiska Loreen..! Åh, så bra låt!
Sverige ska ha Eurovision nästa år. Bra reklam för landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0