Tacos med variation


En vy från "solgrottan" framför våran plats, där till vänster.
En varm och solig helg har vi haft.
Jag har speglat mitt ansikte noggrant varje kväll, men det syns ingen skillnad. Jag är lika blek i alla fall.  

Ulla och jag åt pizza tillsammans på Kårleone under fredagskvällen. (Våra respektive arbetade/rallyskruvning).
Lika gott och trevligt som vanligt.

Lördag kväll var det då dags för årets svenska melodifestival tävling.
Som tur vann rätt låt. Loreen hade verkligen en riktigt bra låt som ger avtryck.


Söndagen den 11 mars, som gjord för taco middag.
En enkel maträtt som är enkel att tillreda.
Vi har ätit tacos här hemma sedan barnen var små. Kan inte minnas att denna maträtt fanns i mitt barndomshem på sjuttio talet.

 Alla man talar med äter den med lite olika tillbehör. Sedan det kom in svärdöttrar i familjen har menyn utökats med Cremefraiche och bananskivor. Jo, faktiskt, banan är jättegott! 

Viktigt för mig, förutom grönsakerna är riven ost och dressing. Det som är fett är godast...
 


Kommentarer
Postat av: Lina- Mamma till Wilma & Wiola <3

Tack för den goda middagen :)

2012-03-18 @ 07:57:41
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0