Repris i repris


Wilma o c/o besökte oss på lördagen.


Erik och Tomas åkte slalom.


Grilltime hos Eriks.


Tjuvknäpp.
 
Ja, vi förbrukade många vedklabbar denna varma ute lördag.
Summerade att mars månad måste ha en mild medeltemperatur för årstiden här i norrland.

Nu är det söndag morgon och radion står på.
Helgen har varit helt underbar, igen!
Risk för återupprepning altså. Men så är det!
Gårdagens afterski, där vi fick en bra plats nära scen, var en riktig tiopoängare! Vilket ös! Absolut fullsatt!

Jag hade i förväg packat "bastupåsen" så det var bara några steg in till denna sköna och varma värld...
Använde nyinköpta produkter från Gårdings. Det är roligt att så här i löningstider unna sig en liten parfymflaska och duschtvål i samma doft!

Startade ljudanläggningen i husvagnen och rensade ur högtalarna från dammet med Madonna, Boney M och Jennifer Lopez "On the Floor". 

Besök av vänner och bekanta.  

I samlad trupp gick vi mot träkolsgrillen/puben för att få i oss en läcker måltid. Idag valde jag "helgens meny" vilket innebar små och saftiga lammribbs med bakpotatis. Oj, så gott! Det smakade "bara" kött. Verkligen bra kock i köket!

Shakade loss till midnatt innan John Blund ropade tillbaka mig för en god natts sömn. 

  

Kommentarer
Postat av: Stina

Nu har jag varit ute i lekparken och gungat Ella. Vi har ätit kyckling och ris. Nu ska jag plocka undan mina vinterkläder och kolla vad som behöver köpas in till våren och sommaren.



Roligt att läsa ditt inlägg. Du gör verkligen så roliga saker varje helg. Härligt!!

2012-03-25 @ 12:09:52
URL: http://stinasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0