Minnet är kort


Idag söndag bjöd Viktor sin mor på restaurang Exotic i Luleå.
I och med att det var han som betalade lämnade jag kvar min plånbok där på stols sisten under bordet.
Insåg mitt misstag då jag skulle betala mina stödstrumpor på apoteket en kvart senare.
Hjärtat började slå frivolter och svetten rann efter ryggen i och med den lilla språng marschen tillbaka till matstället.
Ännu en gång hade jag turen på min sida. Ingen ny matgäst hade tagit bordet i besittning och därför låg den kvar där jag lämnat den.

Det var ju inte första gången jag lämnat en så viktig ägodel och gått min väg...

Viktor har åtgärdat sitt synfel på Koskelas ögonklinik där i Luleå.
Totalt en och en halv timme tog behandlingen som ska ge honom en lättare vardag.

Det gick ingen nöd på mig eftersom Åhlens och Smedjan har söndagsöppet där mitt i centrum.
Vilade benen nere i Börje Olssons Cafe och konditori med en kaffe kopp.


Kommentarer
Postat av: Stina

vad är det för fel med att använda handväska?

2012-03-26 @ 09:04:30
URL: http://stinasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0