Veckans allehanda



-Kolla brorsan! nu har jag justerat lite siffror i morsans dator. Allt blir bara bättre och bättre...



Wilma, hemma på gräsmattan. Anton har gjort en försänkning med ram där den blivande sandlådan ska stå.



Här ställer de ner den nybyggda, hemmagjorda ramen med inbyggt lock med sitt plats.


Faktiskt, solen skiner och man kan vara ute... Gick upp till Mari, vände mig om och tog en bild på våran gård. Jag är så nöjd med den breda och höga häcken som jag planterade för snart tjugo år sedan.



Mari har precis satt upp en mur av gamla stenar i deras sluttning. Hon har hämtat mossa i skogen och tryckt in i alla hål och skarvar. Jätte snyggt!



Och här är de nån annan som pysslar... De har bytt namn på rally teamet, så det gamla måste putsas bort.


Laila köpte blommor på Floristens ute försäljning. Hon säger att det är mycke grönare natur här i Älvsbyn än vad det är hos henne i A-jaur. För en gångs skull har hon rätt. Och det är ju inte så ofta.



Kommentarer
Postat av: laila

Hmmmm. det kan ju diskuteras om vem som har rätt!!!!!

2012-06-17 @ 20:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0