Tjejfest i Brattfors



Gunnel (höger i bild) hade bjudit in till sommarfest med middag i hennes "nya" hem i Brattfors, Norra Vistträsket.
Foto; Babbi



Gården hon o Magnus ska bo i är hennes pappas föräldrahem (originalhuset är rivet).



Bad i sjön.
Hon berättade att det bara är några dagar sedan isflaken tinade bort...




Babbi, Lena, Anneli, Anneli och Gunnel
Foto; AnnaKarin



Besökte mamma och pappa under eftermiddagen. Han visade mig de pågående renoverings projektet i garaget.



Han är en riktig timmerman... En atje och ett häbbre står på tomten.


Pappa har även gröna fingrar...
Dessutom vill han aldrig va med på bild, som synes...



Förtydligande...
Det var inte jag som badade i sjön.
Det var Gunnel...

Det blev en jättetrevlig kväll. SOLEN sken och nästan inga insekter!
På natten körde jag hem till mig ut mot havet.

Kommentarer
Postat av: Lina- Mamma till Wilma & Wiola <3

Men så trevligt med tjejfest :)

2012-06-16 @ 11:47:52
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0