Full rulle i skallen...



Besökte svärmor på Pite lass idag fredag. Skönt för oss anhöriga att hon får ligga där över  helgen tills dess att hemkommunens hjälp sätter igång till veckan. Hon har ju ramlat och brutit nyckelbenet. Därför är endast en arm/hand användbar. Ni kan ju tänka er...

Torka dig på toan med "fel" hand nästa gång. Lycka till. 



Eftermiddagen ägnade jag mig åt lite egentid ett par timmar... Helt underbart att gå i Piteås affärer och strosa..! Lunch blev det på Thai, gott med kina mat. 
Inte en enda människa satt ute. Helt naturligt eftersom det är mycket kallt i hela Sverige för årstiden. 



Dagens felköp!
Kanske har även jag blivit lite gammal..?
Köpte Amelia förra helgen, men jag hade en så trevlig helg med alla runt omkring så att jag hann inte med att läsa den. Och la den på sängen i väntan på nästa övernattning. 
Ja, nu är det helg igen, jag vill gjärna unna mig en veckotidning och köpte därför denna blaska idag. 

Grannen som gav mig senilsnörena till toa kortet ska få "dubbletten"
37 kronor åt skogs...


Floristen i Älvsbyn startade sin försäljning av ute blommor i går. 
Kallt och blåsigt som ni ser, hon är ju välklädd. Men de har mycket vackra och prisvärda blommor. 
Maria säger vad jag ska ha och jag köper det. Enkelt. 


Den här buketten kom med blombud från Floristen under veckan som var. Henrik kom på att det var morsdag och satsade en slant på mig. JAg blir så glad och lycklig. 

 

Kommentarer
Postat av: laila

Vilken vacker bukett, även jsg fick en blombukett av David den första någonsin på morsdag. Om man äter på thai resturang så äter man Thai mat inte Kina mat. Jobbar i helgen. vi får aldrig träffas om du nu inte följer mig de 12:e

2012-06-02 @ 07:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0