Säsongens första Partykväll på Trapper

Fredag; Stina körde mig de tolv milen till flygplatsen. Avskedet blev inte sååå dramatiskt eftersom hon kommer upp till norrland om några veckor.
Flygresan Landvetter-Arlanda-Kallax averkades utan problem... Pappa med sin gamla volvo skjutsade mig till jobbet där jag gjorde en u-sväng med golfen och drog iväg mot kusten och batterilådan.
Senare på dagen besökte jag svärmor som ligger inne för observation på lassarettet i Piteå.
 
Lördag. Orkan och kuling varning... Besökte bla svägerskan Mari som har sin husvagn vid Norrstrands badet på Nolia området. Inga bilder eftersom det regnade och dimman låg tät...
På kvällen gick vi in på Trapper med trubadurmusik... Äntligen!!! Jätte roligt! Säsongens första moves i puben.
 
Söndag, After Beach och varmare väderlek. Nicke & Arto spelar varje dag och en vecka frammåt. Beställde en svalkande cola i baren. (vilket betyder att alltid annars beställer jag dryck med promille)
 
Besökte svärmor på lass.
 
Körde förbi Lokgatan på underbara västermalms området i Älvsbyn för att få träffa tjejerna , Wilma och Wiola.
Ja, det var helgen det. Till veckan blir det pendling husvagnen-jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0