Parisare & trevligt besök.

En onsdags-dagens hos mig innebär parisare med tillbehör. Bjöd in grannarna.
 
Ulla och Brage hälsade på! Vi gick på After Beach och lyssnade på trubaduren.
 
 
Kurt och Yvonne från Hortlax kom också. (närmaste husvagnsgrannarna i Kåbdalis.)
 
 
 
Tillsammans åt vi mat på Trapper. Åt årets första Hilding... jättegott!
 
Ulla och Brage hade bokat hotellrum. Här tar vi en liten fördrink.  
 
Jag erkänner mitt misstag. Detta är årets sämsta inköp... En solstol som saknar naturliga funktioner, helt slapp och lealös. Men det upptäckte jag inte förrän jag skulle försöka lägga mig på den... Den ligger just nu ihopfälld i kofferten för återtransport till butik.

Kommentarer
Postat av: Stina

Oj... jaså den var inte skön. Inte ens när du låg på mage, för det var väl det du var ute efter?

2012-07-12 @ 22:42:48
URL: http://stinasfamilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0