Fam Antons har kommit

Ella och Wilma sitter på samma stol och äter middag.
Familjen Antons har kommit med sin husvagn och campar här i helgen bakom min plats.
Ännu en bra After Beach eftermiddag.
 
Diskussionsgruppen.
 
På kvällen gick Irma och jag och tittade på områdets nya tävling "Talangjakten".
En snällare form av Idol. Lättsam och trevlig underhållning.
 
Årets överaskning satt i tältet när jag kom hem, Mari och barnen hade kommit på besök!!! (jag har ju campat på havsbadet i fyra säsonger...)
Det är första gången hon kommer hit. Hon står ju på en cemping närmare centrum och har mycket att göra.
 
Resten av kvällen blev det kvällsmys med fam Antons o Stinas i tältet. Startade kaminen, lampan och alla nyinköpta batteridrivna värmeljus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0