En helt vanlig fredag

Livsmedel inköper jag under sommarmånaderna på Kvantum i Piteå. Kul att handla mat i en annan butik. Huvudsaken är ju att det står Ica på dörren.
 
Fint besök avslutade veckans sista arbetsdag. Wiola 4 månader.
 
Wilma balanserar på målarburkarna i kontoret.
 
Äntligen fredag eftermiddag och After Beach... Irma och jag delade på en kanna Pimms med grönsaker. Svalkande och näringsrikt.
 
 
Ibland händer det... En husbil körde fast i den lösa myllan. Dagarna innan hade personal krattat ut någin kubik med matjord direkt på den porösa sanden... Helt okay egentligen. Om man "stängt" platsen någon månad eller till nästa säsong så att gräset hunnit rota sig... Men, men, bråttom, bråttom. Platsen hyrdes ut direkt och här ser ni resultatet. Efter det att ägaren skottat bort jorden under bukplåten en halvtimme kom anläggningens traktor drog upp den.
Mycket att titta på.
 
 
Jag och Anita. En kväll med grannarna.
(typiskt av mig att sitta med jacka varm sommarkväll)
 
 
En natt på Trapper.
Drack cola och isvatten hela kvällen.
Jag är så duktig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0