En dag med Sessan Tessan & Sjörövar Hasse.

Sessan Tessan och Sjörövar Hasse.
Exakt samma historia som ifjol.
Men, det är väl så de vill ha det barnen, samma sak om och om igen.
 
Wilma och Ella sitter framför mig.
 
Vi leker kiosk i husvagnen.
 
Wilma och Ella sover middag. Det gör även syster Stina. Hon var "helt knäkt" efter denna femte dag här i Piteå.
Anton, Lina och Wiola åkte till Skeå för att titta på Viktor och vara med rallyteamet.  
Jag passade på att gå till After Beachen för att få min musik stund när damerna sov.
 
Nu är rallyveckan över för Staffan och Viktor.
Summering:
Lördagens Piteå: bruten pga motorfel.
Onsdag Kalix; 2a i b-final. 5a i A-final
Lördag Skellefteå; 1a i C-final, 3a i B-final
 
Total placering Norrlandsveckan i sin klass; 4 plats i 2400. ( uttalas tjugofyranollnoll)
Viktor fick flera pokaler att ställa på sina hyllsystem där hemma.
Han har rosats av flera stora rallay veteraner för sin smidiga och snabba körstil.
En ny stjärna har tagit plats i rallyvärlden.
 
Hela lördagen var det mycket folk här. Även på kvällen. Som jag avslutade på discogolvet.

Kommentarer
Postat av: Trötta Stina

Ja.... det var ju en utväxt som heter duga. Bra att denna bild påminner mig om att jag ska fixa en tid hos frissan - och där var det gjort.

Tack för en fantastisk vilovecka :)

2012-07-23 @ 13:32:12
URL: http://stinasfamiilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0