V som i viltbuffe`


Utsikt från matbordet.

Nej, det blev aldrig någon fara för vilda djur på årets viltbuffe under trettondagsaftonen på puben i Kåbban.
Men gott var det! Vi satt i flera timmar och njöt av mat och dryck.
At ta "lite av varje", smaka och njuta av mat som annars inte serveras där hemma i köket, ja det är njutningsfullt!
Mycket trevligt avslut på julhelgerna.

På eftermiddan var vi på after ski. Jag passade in riktigt bra, ingen frisyr, svettig av allt upp packande och bylsiga vinterkläder hade jag på mig...
Grannarna hade skottat bort  snön och sopat av bron åt  oss inna vi kom, ja ni förstår ju. Det är goda grannar det...

Kommentarer
Postat av: Stina

vad avis jag blir... så mycket god mat. Önskar jag var där. Vi ses om tre veckor världens bästa syster!!

2012-01-06 @ 17:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0