Fredagen den Trettonde


Fredagen den 13 blev inte någon otursdag för mig. Ja, ni ser ju vad som skymtas där ute på infarten...
Vi har "bytt upp" oss några år när det gäller våran fritids sysselsättning, -husvagnsliv. 
Möjligen blir min ekonomi de närmaste decenniet något snävare. 
Oj, så fin den är!
Idag blir det pyssel och översikt i den. Den gamla husvagnen hade endast någon enstaka låda och en halv garderob. Nu verkar det som utrymmen och förvaring är oändliga!

Strax är stöket med julen helt över, inne i huset. Åh så skönt. 
 

Kommentarer
Postat av: laila

Jag vill ju se hur den ser ut på insidan du måste visa oss som läser din blogg

2012-01-14 @ 09:27:55
Postat av: Stina

Jag vill också se massor av bilder från husvagnens insida. Gärna pyntad med det du köpt idag :)

2012-01-14 @ 15:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0