Åren går men jag består



Bilden visar Anton 6 månader.
Idag fyller han 24 år. Det var ju bara ett ögonblick sedan, eller...



Wilma är hos oss detta veckoavslut. Här har hon just ventilerat alla skåpar och rensat ur dem. Hon bjöd på ny kokt kaffe i sitt kök.


Kul i badkaret!


Vi har fiskat av och till hela kvällen med denna batteri drivna leksak. Ganska kul faktiskt...
Tyvärr spelar den en skränig  barnvisa som gör att man vill trycka of.

Ikväll är det ju Tv kväll, just nu ser jag deltävlingen till schlagerfestivalen...
oj, oj, oj vilken geggamojja.


Kommentarer
Postat av: Lina-Wilmas mamma

Världens finaste Wilma!!

2012-02-18 @ 21:51:41
URL: http://liniz.blogg.se/
Postat av: susanne L

ååå,så söt unge.Hon är det bästa som finns <3.

Viken gåva vi fått till barnbarn =)

2012-02-19 @ 12:40:39
Postat av: Stina

Kul att se en bild från Antons småbarnstid, kan du inte fota honom nu tillsammans med dina andra söner så vi får se?



Ella sover. Jag har sovit. Vi har lyckats vara ute i förmiddags. Ikväll ska jag på bio. Nu ska jag göra kaffe. Ella sover i soffan i vardagsrummet, så jag kan ej ringa, försöker senare.



Kram Stina

2012-02-19 @ 15:04:16
URL: http://stinasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0