Inte så mycket mellan mig och mitt kök.


Gångna helgen lånade jag mannens bil upp till Kåbdalis. Orsaken är att just den bilen har dieselvärmare, vilken ger en något säkrare start vid hemfärd. "På köpet" följer det dock med lite av varje där bak så som ett 4 kilowatts elverk, 20L glykol och några liter motorolja för skogsmaskiner.  


Tjejstark lördagkväll!!! Mysig kväll  efter den rekord smarriga middagen på puben.
Susanne kom från Vidsel under dagen och guidades runt av mig på hela området. Vi hade beställt solig och klar väderlek, men, det blir inte alltid som jag planerar...


Läs www adressen flera gånger...


Gott om utrymme i matdelen.


Den här helgen har jag legat som en drottning på mitten och haft hela bädden för mig själv.


En prydnad, är mitt kök. Kokar möjligen ägg till frukost och använder kontakterna till anslutningenför perkulatorn.

 

Kommentarer
Postat av: Lina-Wilmas mamma

Kul å se bilder från Fina husvagnen :)

2012-02-13 @ 21:35:52
URL: http://liniz.blogg.se/
Postat av: susanne L

Jättefin husvagn =)å snygg spis .

Där kan du baka å göra storkok =).

du gilar väl sånt ,ha ha

2012-02-14 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0